FIRE OF JUNE

The turning of the seasons, a turning point in my life 
How many years have I aged since then?
Your smile is still kind and gentle 

Every moment reminds me of the days with you, making me who I am today, supporting me.
We laughed, we rejoiced, we sometimes fought, we were angry 
You who made me laugh, you who made me happy, you who knew the right way

That day you broke the strings on your guitar and went to buy some more, can I hear them again? 
If I play it, will you sing along this time? Or are you in the mood for a flute? 
The preparations for the festival were exciting. Lotus flowers, a gift from God.

We all went for a drive together You went so far You're the only one 
You're my superhero.
There was nothing you couldn't do. You are my one and only 
My superhero.

Rain and wind, sudden tempest, heaven and earth turned upside down. 
A sea of tears, fiery days, dark skies. The night that never dawned. It went on and on.

You taught me what it meant to be born into this world.
Our days of happiness. The gift you gave me.
"Be strong in your heart." Am I doing it right?

I feel you, day and night, always with me, don't you?
Sometimes I feel a sign. I know. Born of the same wind.
Above the clouds, it's always sunny Above the clouds, I hear there's nothing but love.
Watch over me, my soul will never fade, eternal promise, the flame will never go out, forever and ever.

I'll think of you forever and ever.
I'll think of you forever and ever
Thank you for your love I send my love to you from here

I pledge my everlasting love to you right here, right now.

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

fire of June

 

季節の変わり目 人生の転機 

あれから いくつ 歳を重ねた

あなたの微笑み 今も優しく 穏やかに 

 

ふとした瞬間に思い出す あなたとの日々 今の私を作ってる 支えてる

笑いあって 喜び合って たまに喧嘩した 怒られた 

笑わせてくれた 愉快なあなた 正しい道を知るあなた

 

あの日 ギターの弦が切れて、 買いに行ったね もう一度聞かせてよ 

私が弾いたら 今度は一緒に歌ってくれる? それとも横笛が気分かな? 

お祭りの準備はワクワクしたね 蓮の花 神様からの贈り物

 

みんなでドライブ 遠くまで行ったね 

あなたは唯一 私のスーパーヒーロー

あなたにできないことは何も無かった

あなたは唯一 私のスーパーヒーロー

 

雨と風 突然の大嵐 天と地が逆さになった 

涙の海 焦がれた日々 暗い空 明けない夜 続いた

 

この世界に生まれた 意味を あなたは教えてくれた

幸福な私たちの日々 私にくれた 贈り物

「心を強く持ちなさい」私はちゃんと出来ているかな?

 

あなたを感じてる 昼も夜も いつでもあなたは 一緒だよ そうでしょ?

たまにサイン感じる  私にはわかるよ 同じ風の子に生まれた

雲の上は いつも快晴 雲の上は 愛しかないらしいね

見守っていてね 魂は消えない 永遠の約束 炎は消えない 永遠に

 

この先も ずっとあなたを想っていくよ

この先も 永遠にあなたを想うよ

愛をありがとう ここからあなたに愛を送るよ

 

永遠の愛を 今ここで あなたに誓うよ